Algemene
informatie gids
Coördinator beveiliging
Crebocode 25408 Leerweg BOL Niveau 3
Schema kerntaken en werkprocessen voor jouw opleiding
1. Beroepsspecifieke onderdelen
P1: Basisdeel
B1-K1: Signaleert risico's en neemt preventieve maatregelen
B1-K1-W1: Voert toegangs- en uitgangscontroles uit
B1-K1-W2: Voert surveillances en controles uit
B1-K2: Treedt repressief op
B1-K2-W1: Treedt op bij ongewenst gedrag
B1-K2-W2: Houdt verdachten aan
B1-K2-W3: Treedt op bij incidenten
B1-K3: Voert dienstverlenende taken uit
B1-K3-W1: Biedt service en hulp
B1-K3-W2: Voert (eenvoudige) baliewerkzaamheden uit
P2: Profieldeel Coördinator beveiliging
P2-K1: Coördineert beveiligingswerkzaamheden
P2-K1-W1: Plant en organiseert de dienstuitvoering
P2-K1-W2: Coördineert dagelijkse werkzaamheden
P2-K1-W3: Voert personeelsbeleid uit
P2-K1-W4: Coördineert bij incidenten
P2-K2: Rapporteert en draagt bij aan plannen
P2-K2-W1: Rapporteert aan het management
P2-K2-W2: Draagt bij aan (werk)instructies en stelt draaiboeken op
P2-K2-W3: Draagt bij aan beveiligings- en veiligheidsplannen
|
|
Overzicht verdeling kerntaken, werkprocessen, flankerend onderwijs en BPV over de leerjaren |
|||||||||||||||||
|
Crebocode: 25408 |
Naam opleiding: Coordinator Beveiliging |
|||||||||||||||||
|
|
|
|
Cohort: 2017-2019 |
|||||||||||||||
Basisdeel |
Kerntaak B1-K1 B1-K2 B1-K3 |
werkprocessen W1, W2 W1, W2, W3 W1, W2 |
Leerjaar 1 Vrijstelling indien diploma diploma2 is behaald |
Leerjaar 2 Vrijstelling indien diploma beveiliger2 is behaald |
leerjaar 3 |
leerjaar 4 |
|||||||||||||
Beroepsspecifiek Onderwijs |
Kerntaak |
Werkprocessen |
|
Leerjaar 1 |
Leerjaar 2 |
Leerjaar 3 |
Leerjaar 4 |
||||||||||||
|
P1 |
P2 |
P3 |
P4 |
P1 |
P2 |
P3 |
P4 |
P1 |
P2 |
P3 |
P4 |
P1 |
P2 |
P3 |
P4 |
|||
1. |
P2-K1 Coordineert beveiligingswerkzaamheden |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
K1-W1 plant en organiseert de dienstuitvoering |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
K1-W2 Coordineert dagelijkse werkzaamheden |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
K1-W3 Voert personeelsbeleid uit |
|
|
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
K1-W4 coordineert bij incidenten |
|
|
X |
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
2. |
P2-K2 Rapporteert en draagt bij aan plannen |
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
K2-W1 rapporteert aan het management |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
K2-W2 Draagt bij aan instructies en stelt draaiboeken op |
|
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
K2-W3 Draagt bij aan beveiligings-en veiligheidsplannen |
|
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
Niveau |
|
|||||||||||||||||
Flankerend Onderwijs |
Nederlands |
Lezen |
(2F - 3F) |
|
|
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Luisteren |
(2F - 3F) |
|
|
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
spreken |
(2F - 3F) |
|
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
gesprekken voeren |
(2F - 3F) |
|
|
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
schrijven |
(2F - 3F) |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Rekenen |
Getallen |
|
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Verhoudingen |
|
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Meten en Meetkunde |
|
|
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Verbanden |
|
|
|
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
MVT (Engels) |
Lezen |
|
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Luisteren |
|
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
spreken |
|
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
gesprekken voeren |
|
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
schrijven |
|
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Burgerschap |
Poltiek juridische dimensie |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Economische dimensie |
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Sociaal maatschappelijke dimensie |
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Vitaal burgerschap |
|
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|||||||||||||||||||
BPV |
BPV |
BPV-periode(s) |
|
|
|
|
|
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|