Algemene
informatie gids
Leidinggevende leisure & hospitality
Crebocode 25646 Leerweg BOL Niveau 4
Schema kerntaken en werkprocessen voor jouw opleiding
Basisdeel
De gemeenschappelijke kerntaken en werkprocessen voor het gehele kwalificatiedossier zijn de volgende:
B1-K1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten |
B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten |
B1-K2 Voert administratieve en financiële processen uit |
B1-K2-W1 Houdt de voorraad bij B1-K2-W2 Verzamelt en verwerkt informatie B1-K2-W3 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af B1-K2-W4 Houdt de administratie bij B1-K2-W5 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening |
Profieldeel
De profielen in dit kwalificatiedossier hebben de volgende (specifieke) kerntaken en werkprocessen:
P3 Leidinggevende leisure & hospitality
P3-K1 Organiseert en voert activiteiten uit |
P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten P3-K1-W4 Rondt de activiteit af |
P3-K2 Geeft leiding en voert beheerstaken uit |
P3-K2-W1 Maakt een operationeel plan P3-K2-W2 Plant en verdeelt de werkzaamheden P3-K2-W3 Begroot financiën P3-K2-W4 Bewaakt financiën P3-K2-W5 Begeleidt en stuurt medewerkers aan P3-K2-W6 Voert intern formele gesprekken |